Suikervrije recepten

Gergrilde perzik met kokos yoghurt

Eten is noodzaak, Maar bewust eten is een kunst.

Hi lieve iedereen,

Vandaag had ik zin in een tussendoortje. Dit blijft voor mij altijd het lastigst om uit te kiezen.
Want hoe zorg je ervoor dat je niet naar een zak chips graait of iets anders ongezond?

Nou moet ik zeggen dat de perziken uit Frankrijk echt mega zoet zijn. Dus een prima verantwoord tussendoortje als je zin hebt om vooral niet lang in de keuken te hoeven staan. Want fruit blijft toch altijd heerlijk als je voor de rest geen suikers eet. Zo probeer ik het wel altijd met mate te eten want fruit zit natuurlijk ook veel fruitsuikers.

Maar ik vind het voor mij zelf ook belangrijk dat ik de balans erin hou, anders hou je het niet vol.
Dus af en toe ook echt wel is iets ongezonds maar wel met een bewuste keuze daar voor.

Wat heb je nodig voor de gegrilde perziken:
– 2 rijpe perziken
– Ongezoete kokos yoghurt
– Chocola
– Walnoten

Hoe maak je het?
– Bak de perziken in schijfjes in een gril pan ongeveer 2 minuutjes.
– Leg op een bord en voeg nu de kokos yoghurt toe.
– Voeg gehakte chocola en walnoten toe

Laat je het me weten als je dit heerlijke tussendoortje ook gemaakt hebt?

Liefs Ilana

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *